Brytyjczycy znani są ze skarżenia hoteli za złe warunki sanitarne, ogólnie panujący brud oraz zimne i źle przygotowywane posiłki. Tym razem nie udało się.
Pozew dotyczył hotelu w Sharm el-Sheikh (został złożony po 10 miesiącach od powrotu z wakacji). Przebywająca tam w 2015 r. rodzina pozwała hotel o nieprawidłowo podawane posiłki w wyniku czego para i ich dzieci zmagali się z problemami żołądkowymi. Sprawa ciągnęła się ponad dwa lata. Sąd wydając wyrok zwrócił uwagę na bardzo dobrą opinię pary o hotelu na Tripadvisor. Małżeństwo musi zapłacić grzywnę w wysokości 7500 GBP oraz pokryć koszty sądowe.
 |
Źródlo: youm7.com, Facebook |
 |
Źródlo: youm7.com, Tripadvisor |
 |
Źródlo: youm7.com, Facebook |
Komentarze
Prześlij komentarz